بعضی حرفارو نمیشه گفت!باید خورد....ولی نه بعضی حرفارو میشه گفت؛نه میشه خورد...می مونه سر دلمیشه دلتنگی...!میشه بغض..میشه سکوت..میشه همون وقتی که خودتم نمیدونی چته...!!!! صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 237 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:27
باید كسی باشد شبی ماتم بگیردوقتی نبودم صورتش را غم بگیردباید كسی باشد كه عكس خنده ام رادر لابه لای گریه اش محكم بگیردچشمش به هر كوچه خیابانی بیافتدباران تنهاتر شدن، نَم نَم... بگیردهی شهر صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:27
ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:27


ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165 تاريخ: چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:27